RackPeople Helpdesk

Sidder du med et spørgsmål, eller har du brug for hjælp?

Så kontakt RackPeople Helpdesk – Vi sidder klar til at tage hånd om dig med personlig og nærværende support.

Hit-Mænd

Dit RackPeople

Du kan også registrerer din sag direkte i vores kundeportal; Dit RackPeople.

Hvis vi spørger dig, om du vil oprette en sag, så er det også her, det foregår – og du kan også følge sagen under samme login.

Desuden finder du også vejledninger til de mest stillede spørgsmål herinde.

Fjernsupport

Når du taler med os, kan vi godt finde på at spørge dig “om vi lige skal have gang i en TeamViewer”.

Det betyder bare, at vi gerne vil etablere en direkte forbindelse mellem RackPeople og din enhed.

På den måde kan du vise os, hvad fejlen er i realtid – og vi kan navigere rundt og løse problemet direkte på din enhed fra vores skrivebord.

Oplever du udfald, eller vil du følge et igangværende udfald? Tjek vores driftsstatus her

IT kan nogle gange være lidt spøjst, og opdateringer ender nogle gange ikke, som man havde forudset.

HiT er sammensat af en håndfuld services, og vi er derfor også afhængige af eksterne samarbejdspartneres oppetid – og heldigvis oplever vi meget sjældent udfald.

Men skulle uheldet være ude, kan du altid holde dig opdateret på vores statuspage.

HiTman_call